A belső folyamatok, rendszerek kezdenek szétesni, vagy kevésbé hatékonyan működni.

A fent már említett humán jellegű problémákon kívül több más ok is lehet, ami miatt repedések keletkezhetnek a szervezeti hatékonyságon.

  • Nagyot nőtt a cég / szervezet / csapat az utóbbi időben, az üzlet „előre szaladt”.

  • Túl gyorsan változik a környezet, nem tudtak a folyamatok, rendszerek egymáshoz idomulni.

  • Céges vagy szervezeti egyesülés során volt, össze kell rakni két eltérő logikai szervezeti működést, a folyamatokat, a mutatószámokat egységesíteni kell, a projekteket érdemes összefésülni.

 

Ilyen esetben a SZERVEZETHATÉKONYSÁGI ÁTVILÁGÍTÁST ("RENDRAKÁST") javasoljuk.

A „RENDRAKÁS” folyamán interjúk készítésével és dokumentumok vizsgálatával átvilágítjuk a cégben a különböző struktúrákat, majd a felmérés eredményeit megosztjuk és megtárgyaljuk a vezetőséggel. Egy workshop keretében a tanácsadó vezetésével és ajánlásaival a vezetőség eldönti, hogy milyen változtatásokat szeretne, és ezeket közösen akciótervbe foglaljuk. Pár hónap elteltével a tanácsadó felülvizsgálja az akciók végrehajtását, és megbeszéli a teendőket a megrendelővel. A főbb átvilágított struktúrák a következőek:

  • folyamatok,

  • folyamatleírások,

  • projektek,

  • mérőszámok és mutatók,

  • felelősség-körök,

  • szervezeti ábra,

  • HR rendszerek.

Kapcsolat

  • Facebook
  • LinkedIn

© 2020 by Freestyle Consulting